مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035

ویژگی های متعددی این نمایندگی را به یک مرکز معتبر نزد مشتریان تبدیل کرده است. مسئولیت پذیری، صداقت و پاسخگویی به موقع از مهمترین ویژگی های این مجموعه است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035 می توان به همکاری با تکنسین های مجرب و زبده، عرضه محصولات اورجینال، برخورداری از قطعات اصلی و فابریک، بهره مندی از آرشیو جامع قطعات و لوازم جانبی و …. اشاره کرد.

خدمات نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035
این نمایندگی در حوزه فروش و تعمیر پرینتر اچ پی فعال بوده و در این زمینه خدمات قابل توجهی را به کاربران ارائه می کند. در واحد فروشگاهی این مرکز بسیاری از مدل های پرینتر اچ پی عرضه گردیده و علاقمندان می توانند با حضور در این واحد، دستگاه مناسب و مورد نظر خود را خریداری کنند. بخش تعمیرات نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035 نیز خدمات مرتبط با تعمیر، سرویس و تعویض قطعات و مواد مصرفی چاپگر اچ پی را ارائه می کند. در ادامه با برخی از این خدمات بیشتر آشنا خواهید شد.


تعمیر و تعویض درام پرینتر اچ پی LaserJet P2035
یکی از بخش های مهم پرینتر، درام آن است. درام با انتقال تونر به کاغذ باعث چاپ تصاویر و اسناد روی آن می شود. این قطعه یک قطعه فلزی بوده و فرآیند انتقال تصویر بر روی کاغذ را از طریق بار الکتریکی انجام می دهد. درام یکی از قطعات مصرفی پرینتر محسوب می شود که پس از هر سه بار شارژ کارتریج باید تعویض شود. گاهی نیز درام نیاز به تعمیر داشته و با انجام برخی اقدامات مشکل آن برطرف می شود.
برای مثال ایجاد خطوط روی کاغذ ممکن است به دلیل کثیفی سطح درام باشد. در این شرایط، با پاک کردن سطح درام مشکل برطرف می شود. برای شناخت بیشتر درام و مشکلات مرتبط با آن می توانید مقاله تعمیر درام پرینتر اچ پی را بخوانید.


تعمیر مین برد پرینتر اچ پی LaserJet P2035
مین برد یا برد اصلی پرینتر، واحد پردازشگر آن به شمار می رود. این قطعه در فرآیند چاپ تصمیم می گیرد اطلاعات مورد نظر به کدام بخش فرستاده شده و دستگاه چه عملکردی را فعال کند. به عبارت دیگر مین برد با بیشتر قطعات پرینتر در ارتباط بوده و همانند سیستم عصبی، عملکردهای هر بخش را به آن انتقال می دهد.
بنابراین در صورتی که مین برد دچار مشکل شود دستگاه با اختلال مواجه شده و ممکن است به طور کلی از کار بیفتد. با توجه به نوع آسیب دیدگی و میزان آن، در نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035 امکان تعمیر مین برد وجود دارد.


نحوه استفاده از خدمات نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035
برای بهره مندی از خدمات این مجموعه می توانید از دو طریق حضوری و غیرحضوری اقدام نمایید. در روش حضوری، با توجه به نوع درخواست و نیاز خود می توانید به یکی از شعبه های این مرکز در تهران و کرج مراجعه نمایید. در روش غیرحضوری نیز کافی است با این مرکز تماس گرفته و با کارشناسان در ارتباط باشید. کارشناسان با توجه به درخواست ارائه شده، شما را از نحوه استفاده از خدمات مورد نظر راهنمایی می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد