مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

لپ تاپ لنوو Ideapad 310 Core i7

مشکلاتی که تعمیر لپ تاپ لنوو Ideapad 310 Core i7 را ضروری می‌کند
ممکن است شما در استفاده از لپ تاپ لنوو 310 با مشکلاتی مواجه شوید که اگر به موقع رفع نشوند مشکلات دیگری را برای لپ تاپ پدید آورد. در اینجا برخی از مهمترین مشکلات احتمالی را معرفی می‌کنیم تا درصورت بروز بتوانید اقدام به تعمیر لپ تاپ کنید.

داغ شدن بیش از حد لپ تاپ

داغ شدن بیش از اندازه لپ تاپ ممکن است یکی از عواملی باشد که تعمیر لپ تاپ لنوو Ideapad 310 Core i7 را ضروری کند. کرش و هنگ کردن لپ تاپ می‌تواند علائم این مشکل باشد. هنگام پردازش داده‌، معمولاً لپ تاپ‌ها مقدار زیادی حرارت ایجاد می‌کنند. این به دلیل اندازه‌ی کوچک و نبود تهویه‌ی مناسب در لپ تاپ می‌باشد.
گرد و غبار بیش از حد می‌تواند دریچه‌های هوای سیستم را بسته و لپ‌تاپ را از وجود هوای سرد به‌ منظور خنک کردن پردازنده‌ی مرکزی یا CPU محروم کند. عمل نکردن فن لپ تاپ نیز از دیگر عوامل مؤثر بر ایجاد این مشکل است. جهت رفع این مشکل باید دریچه‌های هوا از وجود گرد و غبار پاک شده و اگر عملکرد فن مختل شده است آن را برطرف کرد.


از کار افتادن هارد و نیاز به تعمیر لپ تاپ لنوو Ideapad 310 Core i7

یکی از مشکلاتی که ممکن است در استفاده از لپ تاپ با آن روبرو شوید، از کار افتادن عملکرد هارد است. این موضوع البته به شدت نگران کننده و آزاردهنده است. اگر در لپ تاپ خود اطلاعات ارزشمندی هم داشته باشید و نسخه پشتیبان نیز نگرفته باشید، تقریباً می‌توان گفت که استرس بسیار زیادی به شما وارد خواهد شد.
اگر لپ تاپ  مانند معمول شروع به کار می‌کند اما زمان بالا آمدن ویندوز، صفحه نمایش ، آبی می‌شود و پیغام‌هایی چون “UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME” یا “hal.dll is missing or corrupt” مشاهده می‌کنید نشان دهنده خطای سخت افزاری است. بعضی اوقات این مشکل تنها با اسکن کردن هارد دیسک رفع می شود. با این حال در بیشتر مواقع این خطاها نشان دهنده این است که هارد دیسک در حال خراب شدن بوده و باید نسبت به تعمیر لپ تاپ لنوو Ideapad 310 Core i7 اقدام کرد.


خرابی رم لپ تاپ لنوو

خراب شدن و از دست دادن عملکرد رم از جمله مشکلاتی است که ممکن است در هر لپ تاپی به وجود آید. رم از جمله قطعاتی است که نقش مهمی در عملکرد و سرعت لپ تاپ دارد. گاهی اوقات اگر RAM لپ تاپ از کار بیفتد، معمولاً با مشکلات مختلفی روبرو می‌شویم. مهمترین نشانه‌های خرابی در رم که در حین کار با سیستم مشاهده می شود، بالا آمدن مداوم صفحه آبی است.
در صورتی که به صورت مداوم شاهد وجود این تصویر بوده و در عین حال لپ تاپ ریستارت می‌شود، احتمال خراب شدن رم وجود دارد. نشانه‌های دیگری نیز برای خرابی رم وجود دارد که لزوم تعمیر لپ تاپ لنوو Ideapad 310 Core i7 را طلب می‌کند. فریز شدن ناگهانی سیستم عامل در حین کار، خرابی فایل‌ها و عدم انتقال صحیح آنها نیز از جمله دیگر نشانه‌های خرابی رم است.


عیب یابی لپ تاپ لنوو Ideapad 310 Core i7

ممکن است شما با هریک از نشانه‌های خرابی لپ تاپ مواجه شده باشید. در این صورت ممکن است یک مشکل نشان دهنده چندین ایراد در قطعات مختلف لپ تاپ باشد. از این رو ضروری است قبل از اقدام به تعمیر لپ تاپ لنوو Ideapad 310 Core i7 آن را عیب یابی کرده و برای جلوگیری از افزایش هزینه، تنها قطعه معیوب را تعویض کرد.
عیب یابی لپ تاپ لنوو توسط متخصص این حوزه انجام می‌شود و برای این کار نیاز به ابزارهای ویژه‌ای وجود دارد که تنها در مراکز معتبر تعمیرات لپ تاپ لنوو یافت می‌شود. بنابراین اگر لپ تاپ شما ایراد دارد همین الان آن را برای عیب یابی به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ببرید.


منبع : مرکز تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات مک بوک A1286

یکی از ساده‌ترین راه‌های موجود برای رفع اشکالات نرم افزاری پیش آمده در مک بوک، نصب مجدد سیستم عامل این دستگاه یعنی سیستم عامل macOS است. درصورتی که مشکل نرم افزاری پیش آمده با نصب مجدد سیستم عامل مک او اس برطرف نشد، احتمال اینکه مشکل به دلیل وجود ایرادات سخت افزاری باشد بسیار بالاست. اما پرسش این است که چگونه می‌توان مشکلات سخت افزاری پیش آمده را شناسایی و جهت تعمیرات مک بوک A1286 اقدام کرد؟ خوشبختانه کمپانی اپل برای کاربران حرفه‌ای خود نرم افزارهایی تدارک دیده که با استفاده از آنها می‌توان macbook را اسکن کرده و اشکالات پیش آمده در آن را شناسایی کرد.
این نرم افزارها، برای مک بوک ‌های اینتل تولید شده پیش از ژوئن ۲۰۱۳، نرم‌افزار Apple Hardware Test و برای مک‌های پس از این تاریخ نرم افزار Apple Diagnostics هستند. این دو نرم افزار عملکرد نسبتاً مشابهی دارند و کارکرد آنها بررسی مشکلات سخت افزاری و گزارش آنها به کاربر است. کاربران مک بوک A1286 نیز می‌توانند با مطالعه مشخصات دستگاه خود یکی از این دو نرم افزار را انتخاب کرده و جهت عیب‌یابی و تعمیرات مک بوک A1286 از آن استفاده کنند.

تعمیرات سخت افزاری مک بوک A1286

اگر چه سخت افزار مک بوک A1286 به سبب برخورداری از کیفیت ساخت بالا و نوین‌ترین تکنولوژی‌ها کمتر دچار خرابی می‌شود اما بروز برخی اشکالات سخت افزاری در این دستگاه‌ نیز گاه اجتناب‌ناپذیر است. شکستگی صفحه نمایش، شکستگی اتصالات لولای لپ تاپ، خرابی کیبورد، خرابی فن و مواردی از این دست برخی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در این دستگاه هستند که گاه کاربر را ناچار به حضور در مرکز تعمیرات مک بوک A1286 ساخته‌‌اند.
اگر شما نیز از کاربران مک بوک A1286 هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکالات سخت افزاری در این دستگاه شده‌اید، می‌توانید جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات مک بوک A1286 به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مراجعه نمایید. کارشناسان ما در پارت تعمیرات سخت افزاری مک بوک A1286، با استفاده از جدیدترین متدهای عیب‌یابی نوع اشکال پیش امده در دستگاه شما را شناسایی کرده و در ادامه، با بکارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات و روش‌های تعمیر، اشکالات پیش آمده در آن را مرتفع می‌سازند.


تعمیرات نرم افزاری مک بوک A1286

تخصصی‌ترین سرویس‌های نرم افزاری مرتبط با مک بوک A1286 نیز با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ قابل دریافت است. سرویس نرم افزاری مک بوک و انواع بوردهای الکترونیکی در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.
در ارتباط با بسیاری از خدمات نرم افزاری مک بوک، نظیر بازیابی اطلاعات، امکان گارانتی خدمات وجود ندارد. چرا که میزان موفقیت این سرویس‌ها، مثلا در همان بازیابی اطلاعات، تا حد زیادی به کنش‌های کاربر و تعاملات وی با دستگاه، پس از حذف اطلاعات وابسته است. در صورت وجود هر گونه ابهام در ارتباط با خدمات مرتبط با تعمیرات مک بوک A1286 که در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ارائه می‌شود، می‌توانید با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

منبع : مک بوک A1286

7 ترفند برای افزایش عمر یخچال

مهم ترین و البته مفید ترین روش های افزایش عمر یخچال عبارتند از:


 مواد غذایی را در ظروف در بسته نگه دارید:
شاید در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما قرار دادن غذا در ظروف سر پوشیده و دارای در می تواند به شکل قابل توجهی در افزایش عمر یخچال مفید باشد. با انجام این کار، علاوه بر حفظ تازگی و فرش ماندن مواد غذایی، عملکرد موتور را نیز بهبود می بخشید. به این ترتیب با کاهش مدت زمان کارکرد موتور برای خنک نگه داشتن مواد غذایی، عمر عملکردی یخچال سامسونگ نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

یخچال را از گرما دور کنید:
به عنوان آخرین ترفند افزایش عمر یخچال، توصیه می کنیم که این محصول را از گرما دور نگه دارد. موتور یخچال به گرما حساس است و قرار گرفتن آن در محیط های گرم، مصرف آن را به شدت افزایش می دهد. دور بودن یخچال سامسونگ از اجاق گاز، رادیاتور، پکیج و به طور کلی محصولات گرما زا می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد بهتر موتور و افزایش عمر مفید دستگاه داشته باشد.


دمای یخچال را تنظیم کنید:
تنظیم دمای یخچال در مقدار مناسب، می تواند تاثیر بسیاری در افزایش عمر کاری این دستگاه داشته باشد. در واقع وقتی دمای یخچال بیش از حد استاندارد باشد، امکان فاسد شدن مواد غذایی افزایش پیدا می کند. بیش از حد خنک نگه داشتن یخچال هم مواد غذایی درون آن را خراب می کند. طبق گفته های کارشناسان، دمای نرمال و مناسب برای یخچال بین ۳۷ تا ۴۰ درجه فارنهایت (۲.۷ تا ۴.۴ درجه سانتی گراد بالای صفر) می باشد. این محدوده دمایی می تواند عملکرد دستگاه را بهبود بخشیده و منجر به افزایش عمر یخچال شود.


یخ ساز را خاموش کنید:
اگر از یکی از ساید بای ساید های سامسونگ استفاده می کنید، توصیه می کنیم برای افزایش عمر مفید یخچال تان، یخ ساز را خاموش کنید. در کنار همه مزایای مثبتی که این محصول برای کاربران دارد، برق زیادی مصرف کرده و به این خاطر به موتور فشار وارد می کند. لذا بهتر است به ویژه در زمستان که نیاز زیادی به یخ ساز ندارید، آن را خاموش کنید.


 یخچال را پر نگه دارید:
اگر سعی کنید که یخچال سامسونگ شما همیشه پر باشد، کمک زیادی به افزایش عمر کاری این محصول کرده اید. نکته جالب در عملکرد این محصول این است که مواد و وسایل سرد در یخچال، مواد دیگر داخل آن را نیز سرد نگه داشته و به این ترتیب، دمای داخل یخچال را همیشه تنظیم می کنند. وقتی یخچال شما خالی باشد، با هر بار باز و یا بسته کردن آن میزان زیادی از سرما که درونش آزاد است، از آن‌ خارج می ‌شود. در حالی که پر بودن یخچال باعث حفظ سرما شده و به این ترتیب، فشار کمتری به موتور وارد می ‌شود. توصیه می شود برای افزایش عمر یخچال، آن را حتی با بطری های آب یا ظروف غذا پر نگه دارید.


در یخچال را زیاد باز نگذارید:

یکی از مواردی که کارشناسان تعمیرات یخچال به آن اهمیت بسیاری می دهند، کاهش زمان باز و بسته بودن درب یخچال است. باید بدانید که هر چقدر دفعات باز و بسته کردن درب یخچال بیشتر باشد و زمانش طولانی ‌تر شود، گرمای محیط منزل وارد یخچال شده و سرمای آن وارد محیط خانه می شد. در این حالت، موتور یخچال ناچار است برای جبران هدر رفت سرما بیشتر کار کند. بدیهی است که تداوم هر روزه این روند در نهایت منجر به کاهش طول عمر یخچال می شود. بنابراین برای افزایش عمر یخچال سامسونگ خود، بهتر است که در آن را زیاد باز نگذاشته و سعی کنید زمان باز و بسته کردن درب را به حداقل برسانید.


مواد غذایی را در ظروف در بسته نگه دارید:
شاید در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما قرار دادن غذا در ظروف سر پوشیده و دارای در می تواند به شکل قابل توجهی در افزایش عمر یخچال مفید باشد. با انجام این کار، علاوه بر حفظ تازگی و فرش ماندن مواد غذایی، عملکرد موتور را نیز بهبود می بخشید. به این ترتیب با کاهش مدت زمان کارکرد موتور برای خنک نگه داشتن مواد غذایی، عمر عملکردی یخچال Samsung نیز افزایش پیدا خواهد کرد.


واحد فروش نمایندگی یخچال سامسونگ در تهران
فروش یخچال سامسونگ با قیمت مناسب و قانونی را تنها می توانید در بخش فروشگاهی مرکز سخت افزار ایران مشاهده کنید. در این مجموعه انواع یخچال سامسونگ، یخچال فریزر سامسونگ، یخچال ساید بای ساید سامسونگ و یخچال دو قلوی سامسونگ در قسمت های مشخص شده قرار گرفته اند و شما در کنار هریک از آنها مشخصات، قیمت و توصیه های لازم جهت استفاده از دستگاه را خواهید دید. تمامی این دستگاه ها از گارانتی معتبر برخوردار بوده که توسط کارشناس فنی نمایندگی یخچال سامسونگ در تهران تأیید شده است. یخچال های این مرکز از خدمات پس از فروش برخوردار هستند و نصب و راه اندازی دستگاه، پس از خرید، توسط تکنسین های فنی مرکز سخت افزار ایران برای شما انجام شده تا با خیال راحت بتوانید از دستگاه خود استفاده نمایید.

تعمیر درب یخچال ال جی

در چه شرایطی باید برای تعمیر درب یخچال ال جی اقدام کرد؟
لزومی ندارد شما با دیدن هر مشکلی در درب یخچال برای تعمیر آن اقدام کنید. گاهی اوقات، بسته نشدن درب یخچال و یا بد بسته شدن آن، ممکن است دلیلی غیر از خرابی درب یخچال داشته باشد. تنها باید درصورت خرابی قطعی درب، نسبت به تعمیر آن یا تعویض قطعات مختلف درب اقدام کرد. نمایندگی یخچال ال جی برخی از دلایل بسته نشدن درب یخچال را برای مطالعه شما عزیزان آماده کرده تا در صورت مواجه با این مشکل از خرابی یا عدم خرابی درب مطمئن شوید.
کاربران عزیز می توانند هرگونه مشکل در بسته نشدن درب یخچال ال جی را به نمایندگی تعمیرات ال جی اطلاع دهند تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل یخچال اقدام کنند.


بسته نشدن درب یخچال به دلیل وجود مانع در مسیر آن

اگر درب یخچال به درستی بسته نمی شود ممکن است یک شی مانع بسته شدن آن شده باشد. این مانع می تواند در داخل یخچال باشد و یا اینکه بین یخچال و درب آن قرار گرفته باشد. نحوه قرار گرفتن ظروف یا مواد داخل یخچال از عوامل داخلی است که درصورت بیرون زدگی از قفسه، از بسته شدن درب یخچال جلوگیری می کند. خود قفسه ها نیز ممکن است جا به جا شده باشند و مانعی برای درب ایجاد کرده باشند.
در این شرایط نه تنها نیازی به تعمیر درب یخچال ال جی نیست بلکه با اقدامات ساده می توان مشکل بسته نشدن درب را برطرف کرد. همچنین اگر از قرار گرفتن صحیح وسایل داخل یخچال مطمئن هستید به اطراف درب و فاصله بین درب و یخچال دقت کنید که اگر شی یا وسیله‌ای مانع از بسته شدن کامل در یخچال می شود، آن را بردارید.


خرابی یا فرسودگی لولاها
یکی دیگر از مهمترین علت‌های بسته نشدن درب یخچال، خرابی، تنظیم نبودن یا فرسودگی لولاهای آن است. گاهی اوقات لولاها سالم هستند اما تراز نبودن آنها می تواند مانع از بسته شدن مناسب درب یخچال شود. از این رو باید نسبت به تنظیم کردن لولاهای درب اقدام کرد. تنظیم کردن مناسب لولاها کار یک تعمیرکار مجرب است که با باز کردن لولای درب یخچال و دوباره بستن و تنظیم کردن آن این مشکل را برطرف می کند.
اما فرسودگی و خرابی لولا یقیناً تعمیر درب یخچال ال جی را به دنبال دارد. لولا یا گیرهای درب یخچال به مرور زمان ممکن است بر اثر رطوبت، زنگ زده و کارایی خود را از دست دهند. همچنین شل شدن پیچ های لولا و یا شکستگی آنها نیز از دیگر علت های خرابی درب یخچال فریزر می باشد. در صورت خرابی گیرهای درب باید به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی مراجعه کرد و یا از خدمات سرویس در محل ال جی استفاده کرد.


تعمیر خرابی لاستیک در یخچال ال جی
از عواملی که باعث بسته نشدن درب یخچال فریزر یا چفت نشدن آن می شود، خرابی لاستیک یا درزگیر است.  لاستیک دور تا دور درب یخچال را فراگرفته و با خاصیت آهن ربایی خود باعث می‌شود که درب یخچال به بدنه آن کیپ شده و از خارج شدن هوای سرد به بیرون از یخچال جلوگیری می کند. از نشانه های خرابی درزگیر یخچال کیپ نشدن و یا بسته نشدن درب می باشد. همچنین این مورد می تواند یکی از دلایل برفک زدن یخچال باشد.
خرابی درزگیر از عواملی است که تعمیر درب یخچال ال جی را ضروری می کند. در مرکز تعمیرات ال جی، لاستیک درب یخچال به دقت مورد بررسی قرار می گیرد و درصورت اطمینان از خرابی آن، تعویض می شود. خرابی درزگیر را نباید نادیده گرفت چراکه درزگیر مانع ورود هوای گرم و گرد و غبار به یخچال می شود. بنابراین معیوب بودن لاستیک نه تنها باعث فاسد شدن مواد غذایی می شود بلکه خرابی دیگر قطعات یخچال را نیز به دنبال دارد.


نمایندگی یخچال ال جی
نمایندگی یخچال ال جی با بیش از چند دهه تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ال جی، به هموطنان عزیز خدمات متنوع ارائه می کند. ما مفتخریم که در کنار شما توانسته‌ایم گواهینامه بهبود کیفیت را مطابق با استاندارهای بین المللی چه در بخش فروش و چه در حوزه تعمیرات یخچال کسب کنیم. خدمات تعمیر یخچال ال جی از جمله مهمترین خدمات این نمایندگی است و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشکلات کاربران گرامی می باشد.
تعمیرات یخچال ال جی به دلیل میسر نبودن جا به جایی یخچال، معمولاً به صورت سرویس در محل یخچال انجام می شود و در صورت تماس هریک از همشریان، تکنسین فنی نمایندگی سریعاً به محل اعزام شده و تعمیر یخچال را در همانجا انجام می دهند. تنها دغدغه نمایندگی یخچال ال جی رفع مشکلات مشتریان و کاهش هزینه‌های آنان در آشفتگی اقتصادی امروز است.

بهترین لباسشویی 2017 سامسونگ

مدال بهترین لباسشویی 2017 سامسونگ را باید به گردن ماشین لباسشویی WW90H7410EX AddWash سامسونگ انداخت، زیرا نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه امکان تعمیرماشین لباسشویی سامسونگ را بسیار ساده و سهل نیز کرده است. این مدل از ماشین لباسشویی محصولی با بهره وری انرژی +++ A است و دستگاهی ایده آل و فوق العاده کاربردی است که نیروی محرکه موتور از نوع تسمه ای بی صدا دارد.
ماشین لباسشویی WW90H7410EX AddWash سامسونگ به عنوان بهترین لباسشویی 2017 سامسونگ شناخته شده است، زیرا در کنار تمام قابلیت ها و ویژگی های مثبتی که دارد، دارای فناوری حباب‌ساز Eco Bubble Samsung (حباب‌ساز) نیز هست. این فناوری در کنار اینکه کیفیت شست و شو را افزایش می دهد، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی می کند. فناوری BOBBLE (حباب)، کیفیت شستشو را به روشی هوشمندانه ارتقا می‌ دهد و بهترین انتخاب برای داشتن لباس‌هایی همیشه تمیز است.

کارایی تکنولوژی AddWash در بهترین لباسشویی 2017 سامسونگ
تکنولوژی AddWashیک درب اضافی به دستگاه اضافه کرده است که به کاربر این اجازه و فرصت را می دهد تا در صورت فراموش کردن یک لباس برای شست و شو، لباس جامانده را به لباسشویی اضافه کند. پس به ‌سادگی و به ‌سرعت می توانید لباس ‌های فراموش شده خود را پس از آغاز سیکل شستشو اضافه کنید. در بهترین لباسشویی 2017 سامسونگ کاربرد تکنولوژی تنها به اینجا و این موضوع ساده ختم نمی شود، بلکه یکی از ویژگی های این”درب اضافی” اضافه کردن نرم کننده در هنگام شستشو است.
این در حالی است که در ماشین لباس‌شویی ‌های معمولی که به مرکز تعمیر لباسشویی Samsung  ارجاع داده می شوند، پودر شوینده به همراه نرم‌کننده از همان ابتدا در مخزن ریخته می‌شود، اما AddWash این امکان را به کاربر می‌دهد که مایع نرم‌کننده را هر زمان که بخواهد به فرآیند شستشو اضافه کند. اضافه کردن نرم کننده به این روش یکی از راز های موفقیت نرمی حوله ها و لباس ها ست.


ویژگی Bubble Care
ویژگی Bubble Care در بهترین لباسشویی 2017 سامسونگ باعث می شود که لباس های شما همیشه ظاهری نو و تمیز داشته باشند. حباب همانند بالشتک مابین لباس و سطح دیگ عمل می‌کند. در عملکرد فناوری حباب ساز یا همان Eco Bubble ، مولد یا ژنراتور کار گذاشته شده در دستگاه، آب، مواد شوینده و هوا را طبق یک فرمول خاص با هم ترکیب می کند و در نتیجه حباب آماده به داخل دیگ لباسشویی وارد می‌شود.
کاهش 70 درصدی مصرف انرژی به دلیل استفاده نکردن از هیتر در شستشوی Eco Bubble، جلوگیری از آسیب دیدن الیاف لباس به دلیل تماس کم لباس باسطح دیگ و کیفیت شستشوی بهتر به واسطه سرعت ۴۰ برابر سریع‌تر جذب حباب در الیاف لباس از دیگر ویژگی های Bubble Care در بهترین لباسشویی 2017 سامسونگ است.


سیستم عیب یابی اتوماتیک بهترین لباسشویی 2017 سامسونگ

سیستم عیب یابی اتوماتیک، عیب یابی و تعمیر لباسشویی سامسونگ را با استفاده از تلفن همراه انجام می دهد. Smart Check در اولین فرصت و قبل از اینکه مشکل موجود در دستگاه به معضلی حاد و عمیق تبدیل شود، ایراد را شناسایی می کند و هشتدار لازم را به کاربر می دهد. این سیستم در کنار اینکه مشکل را به سادگی تشخیص می دهد، راه حل های ساده ای را با استفاده از برنامه تلفن های هوشمند برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در اختیار می گذارد که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه تعمیرات خواهد شد.
برای فعالسازی این ویژگی بهترین لباسشویی 2017 سامسونگ لازم است برنامه Smart Washer را دانلود و روی تلفن همراه خود نصب کنید. دکمه Power را فشار دهید تا ماشین لباسشویی روشن شود. دکمه های Spin و Dry Level را به طور همزمان فشار دهید و تا 3 ثانیه نگه دارید تا وارد حالت عیب یابی هوشمند (Smart Check) شوید. در این لحظه ماشین لباسشویی WW90H7410EX AddWash سامسونگ فرایند تشخیص خود را شروع می کند و در صورت پیدا کردن ایراد و مشکل، آن را اطلاع می دهد و تعمیرات لباسشویی سامسونگ ساده می کند.


نمایندگی سامسونگ در تهران
نمایندگی ماشین لباسشویی Samsung در تهران یک درگاه رسمی و قانونی است که در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات سامسونگ خدمات و تسهیلاتی متنوع و کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد. این نمایندگی معتبر به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. امکاناتی درخور و شایسته کاربران سامسونگ تدارک دیده که هر کدام بخش مهمی از نیاز های کاربران را برطرف می سازد. هر کاربر این فرصت ویژه را دارد که با بهره مندی از این امکانات و تسهیلات، خریدی متمایز داشته باشد و از خدمات پس از فروش متمایز تر استفاده کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی سامسونگ در تهران تماس بگیرید.