مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

تعمیر قاب لپ تاپ لنوو

تعمیر قاب لپ تاپ لنوو یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو است که توسط برترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و لوازم جانبی انجام می پذیرد. در صورتی که شما کاربران گرامی از دارندگان لپ تاپ های لنوو هستید و در حال حاضر –به هر دلیل- قاب لپ تاپ شما دچار شکستگی و اشکالات ظاهری گشته است می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ لنوو مراجعه کرده و نسبت به ترمیم و تعویض آن اقدام نمایید.
کارشناسان این مجموعه با واکاوی و تعمیر تعداد بیشماری از لپ تاپ های لنوو موفق به تدوین نوین ترین و سازگارترین شیوه‌ها در حیطه تعمیر قاب لپ تاپ لنوو گشته‌اند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز –اعم از سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری- مشمول گارانتی و ضمانت است و سرویس های ارائه شده تا بهبود و بازیابی کامل کیفیت دستگاه ادامه خواهد داشت.

خدمات مرکز تعمیر قاب لپ تاپ لنوو
تعمیر قاب لپ تاپ لنوو و یا تعویض آن منوط به داشتن یک قاب مشابه است. به عبارتی دیگر تعویض قاب نمایشگر لپ تاپ در صورتی امکان پذیر است که تعمیرگاهی که به آن مراجعه کرده اید، قاب نمایشگر لپ تاپ شما را داشته باشد. اگرچه در غالب موارد قاب های مشابه به سختی یافت می شوند اما مرکز تعمیرات لنوو برخوردار از آرشیو جامعی از کلیه لوازم جانبی لپ تاپ های لنوو به ویژه قاب های لپ تاپ است.
این امر سبب گشته تا مراجعان به این مرکز نیازی به جستجوهای کسالت بار و زمانبر نداشته باشند و با یک بار مراجعه بتوانند کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. تعمیر قاب لپ تاپ لنوو در این مرکز بر اساس هزینه مصوب اتحادیه تعمیرکاران، در کمترین زمان و با نمونه اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد. برخی از خدمات مرکز تعمیر قاب لپ تاپ لنوو عبارتند از:

  •     تعمیر قاب انواع لپ تاپ و تبلت ، دوربین دیجیتال و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  •     تعمیر لولای ( تعمیر لولا ) انواع لپ تاپ به صورت تاشو و گردشی
  •     جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب های پلاستیکی لپ تاپ لنوو
  •     ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی لپ تاپ لنوو
  •     تعمیر لولای شکسته لپ تاپ لنوو
  •     تعمیر قاب لپ تاپ لنوو
  •     تعویض قاب لپ تاپ لوو
  •     ترمیم و جوش پلاستیک قاب لپ تاپ لنوو
  •     تعمیر شکستگی قاب لپ تاپ لنوو


تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ لنوو
در صورتی که مشکل پیش آمده در قاب لپ تاپ، شکستگی و یا ترک باشد، این اشکال عموماً قابل رفع است. برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قاب لپ تاپ لنوو با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند که تا حد امکان محل چسب کاری دیده نشود. اگر امکان ترمیم  وجود نداشته باشد، قاب شکسته تعویض می شود. گاه اشکالاتی نیز در درب لپ تاپ ایجاد می شود که عموماً به دلیل خرابی لولا یا قاب یا شاسی است. برای پیشگیری از بروز این اشکالات، می توان از طلق های محافظ قاب استفاده کرد.
توجه داشته باشید که نباید طلق استفاده شده تمامی قاب را بپوشاند زیرا این کار از تهویۀ هوا جلوگیری میکند. قبل از اقدام به این کار از نحوه ی تهویه ی هوا در لپ تاپ مطلع شوید. نکته آخر آنکه برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد. درهر حال شما کاربران گرامی در صورت مواجه با هر گونه اشکال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ لنوو مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط را دریافت کنید.


منبع : نمایندگی لنوو

ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو

پیش از پرداختن به این موضوع که بهترین روش برای بازیابی و ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو چیست، کسب اطلاعاتی در ارتباط با این قطعه – یعنی هارد لپ تاپ- و عملکرد آن خالی از لطف نخواهد بود. همانگونه که می دانید هارددیسک یا همان دیسک سخت، بزرگترین حافظه جانبی موجود در کامپیوتر است که تقریباً تمامی داده‌ها از جمله سیستم عامل، فایل‌ها، برنامه‌ها و … روی آن قرار می‌گیرند. هارد‌دیسک‌ها معمولا به اندازه یک کتابچه با اندازه‌های بین ۳٫۵ تا ۶ اینچ اما سنگین‌تر و سخت‌تر هستند. دیسک سخت یک وظیفه دارد و آن حفظ دائمی داده‌ها است. هر داده دیجیتالی و اطلاعاتی که برای ذخیره سازی به هارد دیسک ارسال می‌شود، تا زمانی که حذف نشود در مکان خود باقی خواهد ماند.

البته ممکن است شرایط محیطی نیز در از بین رفتن این داده‌ها اثر بگذارد. از بین رفتن اطلاعات به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین روش جهت بازیابی و ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو، تنها راه ممکن جهت بازیابی آنها مراجعه به یک مرکز مجاز و مجهز در حوزه بازیابی اطلاعات است. مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو یکی از مراکز پیشرو و خوش‌نام در حوزه ریکاوری و بازیابی اطلاعات است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه تخصصی ترین و برترین سرویس ها، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گشته است که به هر روی اطلاعات هارد خود را از دست داده اند.

نرم افزارهای بازیابی اطلاعات لپ تاپ

بازیابی اطلاعات لپ تاپ اگرچه ادعای بسیاری از نرم افزارهای ارائه شده در سایت ها و مراکز موجود در سطح شهر است لیکن -چنانکه برخی از شما نیز تجربه نموده اند- این ادعا هیچگاه به حقیقت نمی پیوندد و بسیاری از اطلاعات و داده ها پس از بازیابی توسط نرم افزارهای مذکور همچنان خارج از دسترس کاربر باقی می مانند. پیشنهاد ما به شما آن است که جهت پیشگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه های نامرتبط، به یک مرکز مجاز و استاندارد جهت ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو خویش مراجعه نمایید؛ مرکزی که بهترین دستگاه بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ نظیر PC3000 را در اختیار داشته باشد.

 در مراکز استاندارد بازیابی اطلاعات، این امکان فراهم گشته است تا با استفاده از پیشرفته ترین  و بهترین دستگاه بازیابی اطلاعات نظیر pc3000 تمامی اطلاعات از دست رفته بازیابی و ریکاوری گردند. گاه مشاهده شده که برخی از مراکز از دستگا‌ه‌های بازیابی چینی جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده می‌کند. بد نیست بدانید که این دستگاه‌ها در حوزه بازیابی اطلاعات صرفاً نقش یک ایمیج‌گیر هارد هستند و در قیاس با  pc3000 روسیه، بسیار ضعیف عمل می‌کنند. قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی در سطح دنیاست pc3000 است که توانایی بازیابی اکثر اطلاعات از دست رفته را دارد. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است.

خدمات ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو
    بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم دسترسی
    بازیابی اطلاعات هارد با پیفام فرمت
    بازیابی اطلاعات هارد با مشکل بدسکتوری
    ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو با مشکل ضرب خوردگی
    بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو با مشکل ایجاد صدای ناهنجار
    بازیابی اطلاعات هارد با مشکل پارتیشن خالی از اطلاعات
    بازیابی اطلاعات از هارددیسکهایی مانند Barracuda 7200.11 و DiamondMax 22
    بازیابی اطلاعات هارد که با مشکل فرمت شدن پارتیشن
    بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم شناسایی یا دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد)
    بازیابی اطلاعات هارد با مشکل پاک شدن اطلاعات
    ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو با مشکل اطلاعات کد شده و یا با مشکل نمایش کارکترهای غیر عادی
    بازیابی اطلاعات هارد با مشکل ریست شدن یا هنگ شدن سیستم در زمان بالا آمدن
    بازیابی اطلاعات هارد با مشکل نادرستی ظرفیت هارد دیسک علی رغم شناسایی سیستم عامل
    ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو با مشکل شناخته نشدن هارد لنوو و شناخته نشدن فایل سیستم توسط سیستم عامل
    ریکاوری اطلاعات هارد در صورت عدم نمایش درست گنجایش آن
    بازیابی اطلاعات هارد پس از format شدن پارتیشن
    بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو پس از پارتیشن بندی مجدد
    بازیابی اطلاعات هارد خارجی در پاک شدن پارتیشن
    ریکاوری اطلاعات هارد در پاک شدن پوشه یا فایل
    بازیابی اطلاعات هارد در نوسانات برق و مشکلات سخت‌افزاری
    ریکاوری اطلاعات هارد در وجود بدسکتور در هارد دیسک
    ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو در خرابی هاردهای RAID
    بازیابی اطلاعات هارد در صورت فراموشی رمز ورود (پسورد)
    بازیابی اطلاعات هارد در زمان پیغام خطا
    بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم شناسایی و عدم تشخیص توسط سیستم
    بازیابی اطلاعات از Cooldisk و Memory های مختلف به اصطلاح سوخته با مشکل عدم شناسایی، پیغام خرابی و یا فرمت