مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035

ویژگی های متعددی این نمایندگی را به یک مرکز معتبر نزد مشتریان تبدیل کرده است. مسئولیت پذیری، صداقت و پاسخگویی به موقع از مهمترین ویژگی های این مجموعه است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035 می توان به همکاری با تکنسین های مجرب و زبده، عرضه محصولات اورجینال، برخورداری از قطعات اصلی و فابریک، بهره مندی از آرشیو جامع قطعات و لوازم جانبی و …. اشاره کرد.

خدمات نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035
این نمایندگی در حوزه فروش و تعمیر پرینتر اچ پی فعال بوده و در این زمینه خدمات قابل توجهی را به کاربران ارائه می کند. در واحد فروشگاهی این مرکز بسیاری از مدل های پرینتر اچ پی عرضه گردیده و علاقمندان می توانند با حضور در این واحد، دستگاه مناسب و مورد نظر خود را خریداری کنند. بخش تعمیرات نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035 نیز خدمات مرتبط با تعمیر، سرویس و تعویض قطعات و مواد مصرفی چاپگر اچ پی را ارائه می کند. در ادامه با برخی از این خدمات بیشتر آشنا خواهید شد.


تعمیر و تعویض درام پرینتر اچ پی LaserJet P2035
یکی از بخش های مهم پرینتر، درام آن است. درام با انتقال تونر به کاغذ باعث چاپ تصاویر و اسناد روی آن می شود. این قطعه یک قطعه فلزی بوده و فرآیند انتقال تصویر بر روی کاغذ را از طریق بار الکتریکی انجام می دهد. درام یکی از قطعات مصرفی پرینتر محسوب می شود که پس از هر سه بار شارژ کارتریج باید تعویض شود. گاهی نیز درام نیاز به تعمیر داشته و با انجام برخی اقدامات مشکل آن برطرف می شود.
برای مثال ایجاد خطوط روی کاغذ ممکن است به دلیل کثیفی سطح درام باشد. در این شرایط، با پاک کردن سطح درام مشکل برطرف می شود. برای شناخت بیشتر درام و مشکلات مرتبط با آن می توانید مقاله تعمیر درام پرینتر اچ پی را بخوانید.


تعمیر مین برد پرینتر اچ پی LaserJet P2035
مین برد یا برد اصلی پرینتر، واحد پردازشگر آن به شمار می رود. این قطعه در فرآیند چاپ تصمیم می گیرد اطلاعات مورد نظر به کدام بخش فرستاده شده و دستگاه چه عملکردی را فعال کند. به عبارت دیگر مین برد با بیشتر قطعات پرینتر در ارتباط بوده و همانند سیستم عصبی، عملکردهای هر بخش را به آن انتقال می دهد.
بنابراین در صورتی که مین برد دچار مشکل شود دستگاه با اختلال مواجه شده و ممکن است به طور کلی از کار بیفتد. با توجه به نوع آسیب دیدگی و میزان آن، در نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035 امکان تعمیر مین برد وجود دارد.


نحوه استفاده از خدمات نمایندگی پرینتر اچ پی LaserJet P2035
برای بهره مندی از خدمات این مجموعه می توانید از دو طریق حضوری و غیرحضوری اقدام نمایید. در روش حضوری، با توجه به نوع درخواست و نیاز خود می توانید به یکی از شعبه های این مرکز در تهران و کرج مراجعه نمایید. در روش غیرحضوری نیز کافی است با این مرکز تماس گرفته و با کارشناسان در ارتباط باشید. کارشناسان با توجه به درخواست ارائه شده، شما را از نحوه استفاده از خدمات مورد نظر راهنمایی می کنند.

تعمیر آیفون 11 پرومکس

تعمیر آیفون 11 پرو مکس از خدمات نمایندگی تعمیرات آیفون بوده که در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری به کاربران این مدل دستگاه ارائه می شود. IPhone 11 Pro Max که از سری گوشی های قدرتمند اپل محسوب می شود، علی رغم مشخصات خوب سخت افزاری آن ممکن است به دلایلی نیاز به تعمیر پیدا کند. گوشی های اپل هر چقدر هم که مقاوم و قدرتمند باشند درصورت استفاده نامناسب و عدم مراقب از دستگاه دچار مشکل می شوند. برای مثال زمانی که گوشی از ارتفاع چند متری سقوط کند، قطعاً برخی از قسمت های آن آسیب می بیند.
در این شرایط دیگر فرقی نمی کند چه نوع سخت افزار یا متریالی در آن به کار رفته باشد. به طور کلی موضوع این است که اگرچه گوشی آیفون 11 پرومکس دارای گواهینامه IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و ضربه است اما هرچقدر خوب و مقاوم باشد باز هم ممکن است همانند سایر لوازم الکترونیکی روزی نیاز به تعمیر پیدا کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب، تعمیر برخی از قطعات آن را مورد کنکاش قرار دهیم.

خدمات تعمیر آیفون 11 پرو مکس
خدمات تعمیر آیفون شامل تعمیر قطعات و رفع مشکلات این محصول اپل می باشد. در آیفون قطعات مختلفی به کار رفته است. برد، اسپیکر، ال سی دی، باتری، آی سی تغذیه، دوربین و… مهمترین قطعات آیفون هستند. هر گونه مشکل و نقص در این قطعات، تعمیر آیفون 11 پرو مکس را به دنبال خواهد داشت. خدمات تعمیر آیفون نیز شامل تعمیرات همین قطعات، به علاوه رفع مشکلات نرم افزاری است. در ادامه برخی از این خدمات را تشریح می کنیم.


تعمیر برد آیفون 11 پرومکس
یکی از قطعات حساس آیفون، برد آن است. برد آیفون متشکل از قطعات الکترونیکی، پردازنده، حافظه و رام دستگاه است. برد قطعه حیاتی آیفون است و می توان آن را به سیستم عصبی تشبیه کرد. تمامی اطلاعاتی که از آیفون درخواست می شود از طریق برد به بخش های مربوطه منتقل می گردد.
از این رو اگر برد بر اثر عواملی نظیر ضربه فیزیکی، آب خوردگی یا هر دلیل دیگری دچار مشکل شود، عملکرد دستگاه نیز مختل می شود. این امر تعمیر آیفون 11 پرو مکس را به همراه خواهد داشت. تعمیر برد آیفون با توجه به نوع آسیب دیدگی آن ممکن است هزینه زیادی در بر داشته باشد اما هزینه آن کمتر از تعویض برد است.


تعمیر دوربین آیفون 11 پرومکس
زمانی که برنامه دوربین را برای گرفتن عکس یا فیلم اجرا میکنید اما با ارور باز نشدن دوربین مواجه می شوید، احتمالاً اختلال در بخش نرم افزاری و سخت افزاری باعث بروز چنین مشکلی شده باشد. از همین رو اگر به مرکز تعمیرات آیفون مراجعه کنید، کارشناسان برای رفع مشکل دوربین بخش های مختلفی را مورد بررسی قرار می دهند. در ابتدا از طریق به روزرسانی و ریست کردن آیفون تلاش خواهند کرد مشکل برطرف شود.
در اغلب مواقع با این کار ایراد دوربین برطرف می گردد. اما اگر با این اقدامات مشکل همچنان وجود داشته باشد در این صورت کارشناسان اقدام به تعمیر آیفون 11 پرو مکس برای رفع مشکل دوربین می کنند. گاه ممکن است دوربین از کار افتاده و نیاز به تعویض داشته باشد. برای مثال در شرایطی که دوربین به دلیل آب خوردگی سوخته باشد، تعویض می شود.


نمایندگی تعمیرات آیفون
نمایندگی تعمیرات آیفون در واحدهای تخصصی خود آماده ارائه خدمات به کاربران گوشی های ایفون می باشد. این مرکز از مجهزترین مراکز تعمیرات گوشی اپل در کشور بوده و خدمات خود را مطابق با استانداردهای کمپانی اپل ارائه می کند. نظر به گران قیمت بودن گوشی های آیفون، در این مرکز تلاش می شود با بررسی دقیق دستگاه و عیب یابی تخصصی آن، تا حد ممکن، قطعات آن مورد تعمیر قرار گیرند تا مشتریان متقبل هزینه های زیاد برای تعویض قطعات نشوند. لازم به ذکر است تکنسین های مستقر در این نمایندگی از باتجربه ترین مهندسین کشور هستند و به طور اختصاصی آموزش های تعمیر موبایل آیفون را گذرانده اند.

منبع : نمایندگی آیفون


5 دلیل افت فشار در پکیج

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، افت فشار پکیج به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. معمولا این حالت نشان دهنده ی این است که مشکلی در بخش های داخلی دستگاه وجود دارد. مواردی از جمله: نشت آب در اثر نقص اتصالات، وجود نقص در منبع انبساط، پمپ، گیج فشار و …اصلی ترین دلایلی هستند که می توانند فشار یا بار پکیج را کاهش داده و زمینه ساز بروز اختلالاتی در عملکرد دستگاه گردند. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که پکیج های دارای عمر کاری بیشتر از 3 سال، به طور طبیعی هفته ای 1 بار دچار افت فشار می شوند و سیستم های جدید تر نیز این مساله را هر سه هفته یک بار تجربه می کنند. به هر ترتیب، موارد زیر جزء اصلی ترین دلایل افت فشار پیکج به شمار می روند:

نشتی در مدار بسته پکیج و رادیاتور
یکی از اصلی ترین دلایل افت فشار در انواع پکیج ، وجود نشتی در مدار و رادیاتور این دستگاه است. گاهی ممکن است پکیج شما که دچار نشتی شده، طی چند روز مقداری نشتی داشته باشد. همین مقدار کم هم می تواند منجر به کاهش فشار دستگاه گردد. منشأ نشتی آب، معمولا پکیج شوفاژ، رادیاتو و لوله های گرمایش هستند.

باز گذاشتن شیر پر کن پکیج
دومین عامل موثر در افت فشار پکیج ، باز گذاشتن شیر پر کن این دستگاه است. گاهی ممکن است پس از تنظیم فشار، فراموش کنید که شیر پچکیج را ببنیدید. این مساله باعث می شود که فشار دستگاه به ویژه در زمان باز کردن آب گرم، کاهش پیدا کند. تداوم این وضعیت، حتی می تواند منجر به خاموش شدن پکیج گردد. لازم است بدانید که شیر پر کن معمولا در حالت ساعتگرد بسته می شود و در حالت پاد ساعتگرد باز می شود.


سوراخ بودن مبدل حرارتی

بخشی تحت عنوان مبدل حرارتی در پکیج وجود دارد که در دو نوع تک و دو تایی در این دستگاه تعبیه شده است. گاهی اتفاق می افتد که مبدل پکیج های تک مبدل، سوراخ شده و در نتیجه، فشار دستگاه به شدت کاهش پیدا می کند. البته فرایند افت فشار پکیج در این حالت به آرامی اتفاق می افتد. پکیج های دو مبدله هم ممکن است دچار این نقص شوند؛ اما به ندرت شاهد چنین حالتی در این مدل ها هستیم.


سوراخ بودن منبع انبساط

یکی دیگر از مواردی که با افت بار پکیج مورد توجه قرار می گیرد، سوراخ شدن منبع انبساط است. گاهی هم ممکن است که این منبع، قادر به تامین باد کافی برای سیستم نباشد و در نتیجه، فشار پکیج کاهش پیدا کند.


خرابی شیر پر کن

هنگامی که شیر پرکن خراب می شود، حتی اگر این شیر بسته باشد، پکیج با افزایش و کاهش فشار مواجه می شود. این مساله می تواند منجر به افت فشار پکیج و بروز مشکلات ناشی از آن شود.


نمایندگی تعمیرات پکیج

نمایندگی تعمیرات پکیج در مرکز سخت افزار ایران، با این هدف راه اندازی شده که کاربران محترم بتوانند با کیفیت ترین سرویس ها را در زمینه ی ترمیم و تعویض بخش های مختلف این محصول دریافت نمایند. همکاران متخصص و مجرب ما در این مرکز، از ابزارآلاتی استفاده می کنند که از بین پیشرفته ترین نمونه های روز دنیا انتخاب شده اند. به همین دلیل نیز کاربران می توانند اطمینان داشته باشند که پکیج مورد نظرشان به تخصصی ترین شکل ممکن ترمیم خواهد شد. ما در تلاشیم که ضمن ارتقا سطح کیفی خدمات در حوزه های ذکر شده و جلب رضایت کاربران گرامی، این عزیزان را از مراجعه به چندین مرکز خدماتی بی نیاز ساخته و نیازهای آنها در کلیه ی زمینه های مرتبط با انواع پکیج را به نحو احسن برطرف نماییم. گفتنی است نمایندگی تعمیرات پکیج، در راستای راحتی هرچه بیشتر کاربران، خدمات خود را به صورت سرویس در محل به این عزیزان ارائه می نماید.