مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

خالی شدن باتری لپ تاپ در حالت خاموش

خالی شدن باتری لپ تاپ در حالت خاموش یکی از مشکلات گزارش شده از سوی کاربران تمامی لپ تاپ ها بوده است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که لپ تاپ خود را در حالتی که باتری آن کاملاً شارژ است، خاموش کرده باشید اما پس از چند ساعت که مجدداً می خواهید دستگاه را روشن کنید شاهد این مسئله باشید که درصد زیادی از شارژ باتری خالی شده است. علت چیست؟ این موضوع می تواند دلایل متعددی داشته باشد. به طور کلی لپ تاپ خاموش نیازی به جریان الکتریکی باتری ندارد و تنها درصد بسیار کمی برای ذخیره ساعت و تاریخ دستگاه استفاده می‌کند.
خالی شدن باطری در مواقعی که لپ تاپ خاموش است یک امر غیرطبیعی محسوب می‌شود و نیاز به بررسی لپ تاپ و قطعات سخت افزاری دارد. باید توجه داشت که اگر چنین مشکلی تنها یک بار برای لپ تاپ شما پیش آمده است جای نگرانی نیست اما اگر پس از هر بار شارژ کردن لپ تاپ با چنین مشکلی مواجه می شوید باید به فکر تعمیر لپ تاپ خود باشید. در صورت بروز چنین مشکلی در لپ تاپ می توانید با کارشناسان تعمیر لپ تاپ در تهران تماس بگیرید تا شما را در خصوص رفع مشکل یاری کنند.


دلایل خالی شدن باتری لپ تاپ در حالت خاموشهمانطور که گفتیم دلایل مختلفی ممکن است باعث خالی شدن باتری هنگام خاموش بودن لپ تاپ شوند. این دلایل معمولاً از سخت افزار دستگاه نشأت می گیرند. اما قبل از اینکه به دلایل سخت افزاری اشاره کنیم بهتر است بدانید چنانچه لپ تاپ در حالت SLEEP خاموش شود، رم دستگاه برای نگهداری اطلاعات از انرژی باتری مصرف می‌کند. بنابراین اگر به مدت طولانی لپ تاپ در حالت اسلیپ قرار بگیرد مقدار زیادی از شارژ باتری تخلیه می شود.
پس ابتدا مطمئن شوید لپ تاپ شما در این حالت قرار نگرفته باشد. اما دلایل سخت افزاری خالی شدن باتری لپ تاپ در حالت خاموش، به مدار شارژ و باتری بر می‌گردد. خرابی و بروز مشکل در این دو قسمت باعث خالی شدن شارژ باتری می شوند. اتصالی مدار شارژ روی مادربرد از دلایلی است که باعث چنین مشکلی می شود. همچنین اگر باتری کیفیت خود را از دست داده باشد توانایی نگهداشتن شارژ را حتی در حالت خاموش ندارد.

رفع مشکل خالی شدن باتری لپ تاپ در حالت خاموش
برای رفع مشکل باید ابتدا ریشه مشکل پیدا شود. در حالت اول اگر متوجه شدید دستگاه را در حالت SLEEP خاموش کرده اید و با چنین مشکلی مواجه شده اید، بهتر است از پس از گزینه Hibernate در ویندوز استفاده کنید. این گزینه تمامی اطلاعات شما را در هارد ذخیره می کند و برای حفظ اطلاعات نیازی به انرژی الکتریکی ندارد. اما اگر همیشه با مشکل خالی شدن باتری لپ تاپ در حالت خاموش مواجه هستید باید باتری و مدار شارژ مورد بررسی قرار گیرند.
برای اطمینان از سالم بودن یا خرابی باتری، می توانید یک باتری مشابه را جایگزین باتری لپ تاپتان کنید. در صورتی که مشکل برطرف شود، ایراد از باتری بوده و باید آن را تعمیر یا تعویض کنید. در غیر این صورت، باید مدار شارژ بررسی شود. آی سی های تغذیه مدار شارژ در صورتی که خراب شده باشند، از انرژی باتری تغذیه کرده و بدون انتقال به سایر بخش ها، آن را آزاد می کنند. تعمیر مدار شارژ و تعویض این آی سی ها مشکل را برطرف می کند. در اغلب مواقع، بروز چنین ایرادی، ناشی از خرابی باتری است.

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ
تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ یکی از راهکاری رایج برای رفع مشکل خالی شدن باتری لپ تاپ در حالت خاموش است. شوک دادن به باتری، کالیبره کردن و تعویض سلول باتری از جمله تعمیرات این قطعه می باشد. در صورتی که باتری لپ تاپ آسیب زیادی ندیده باشد با انجام این اقدامات مشکل برطرف می شود. اما اگر باتری لپ تاپ شما عمر خود را سپری کرده باشد و آسیب زیادی نیز دیده باشد در این صورت تنها راه حل رفع مشکل، تعویض باتری است. بهتر است قبل از تعویض باتری، آن را به متخصصان تعمیر لپ تاپ نشان دهید. آنان تخصص بیشتری در این زمینه دارند و ممکن است با تعمیر لپ تاپ مشکل را برطرف نمایند.


نمایندگی تبلت سامسونگ

نمایندگی تبلت سامسونگ به جهت استقبال کاربران ایرانی از تبلت های بی نظیر سامسونگ، خدمات خود را جدی تر از قبل دنبال میکند. این خدمات در حوزه های مختلف فروش و خدمات پس از فروش، خلاصه میشود. نمایندگی تبلت سامسونگ، با درک بسیار بالایی که نسبت به نیاز و انتظار کاربران خود پیدا کرده است، قادر است خدمات بسیار متنوعی را در قالب سرویس های مختلف، ارائه دهد.
از آن جا که تبلت های سامسونگ، تنوع بسیار بالایی دارند و با مدل های بسیار متفاوتی در هر دستگاه روبرو هستیم، میتوانیم این ادعا را داشته باشیم که فروش و تعمیر این محصولات شناخت و تخصص بسیار بالایی طلب میکند. به همین خاطر نمایندگی تبلت سامسونگ با بالاترین سطح از آمادگی خود این خدمات را ارائه میدهد.
همکاری با کارشناسان زبده ی فروش و تعمیر تبلت در واحد های مجزا، در چندین شعبه در سراسر کشور از این مجموعه یک نمایندگی بسیار معتبر و استاندارد ساخته است که به انتخاب نخست تمام کاربران و مشتریان سامسونگ بدل شده است. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با برخی از خدمات نمایندگی تبلت سامسونگ آشنا کنیم. خدمات فروش تبلت سامسونگ و تعمیر تبلت سامسونگ در این نمایندگی انجام می گردد.

عرضه تبلت سامسونگ در نمایندگی های فروش تبلت Samsung
همانطور که میدانید تبلت های سامسونگ در مدل ها و سری های مختلفی ساخته شده اند. شاید برای متقاضیان بسیاری سوال شود که کدام تبلت سامسونگ متناسب با نیاز، سلیقه و سطح بودجه ی آن هاست. گلکسی تب ، نوت و یا پرو؟ این تبلت ها هر کدام به خودی خود، آپشن های مختلفی را در اختیار کاربران قرار میدهند. مسلما برخورداری یا عدم برخورداری از چنین آپشن هایی بر قیمت این محصولات نیز تاثیرگذار است.
پس انتخاب تبلت مورد نظر کار چندان راحتی به نظر نمی آید. در چنین مواقعی اهمیت تیم فروش نمایندگی تبلت سامسونگ ، بیشتر از قبل مشهود است. مشاوران فروش نمایندگی تبلت سامسونگ ، آماده اند تا در مراکز فروش نمایندگی سامسونگ ، هر گونه کمک و مشاوره ی لازم را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند، تا انتخاب برایشان راحت تر و آگاهانه تر شود. همچنین لازم است به اطلاع این عزیزان برسانیم که تمام محصولات به فروش رفته در این نمایندگی از گارانتی های معتبر نمایندگی سامسونگ نیز برخوردار است.


نمایندگی تبلت سامسونگ در تهران
خدمت رسانی نمایندگی تبلت سامسونگ در تهران، به صورت هدفمند و منظم، در شعب مختلف دنبال میشود. این خدمات، همانطور که در بالا عنوان شد، سرویس های مختلف فروش و عرضه ی این محصولات و تعمیر و بازیابی آن ها را شامل میشود. شهروندان عزیز تهرانی میتوانند بر دریافت هر نوع سرویس، به نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود مراجعه کنند. این شعب در شرق، غرب، شمال و مرکز تهران در واحد های مجزا و مجهز، فعال است که آدرس و اطلاعات دقیق آن در همین سایت، ارائه شده است.


نمایندگی تبلت سامسونگ در شهرستان ها

خدمات فروش و پشتیبانی از فروش نمایندگی تبلت سامسونگ تنها به پایتخت اختصاص ندارد. این واحد ها در شهرهای مختلف نیز به ارائه ی خدمات میپردازند. نمایندگی تبلت سامسونگ ، با اندیشیدن تمهیدات ویژه، این امکان را برای کاربران و متقاضیان عزیز شهرستانی فراهم ساخته تا در صورت نیاز به بهره مندی از این سرویس ها، بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری و یا بازسازی کنند. تمام این خدمات از گارانتی برخوردار است و به صورت مدت دار پشتیبانی میشود.


مراحل تعویض گلس تبلت سامسونگ
برای تعویض گلس تبلت سامسونگ در نمایندگی این شرکت، مراحل زیر انجام می شود:

  •     تهیه کردن نمونه ای اورجینال برای تعویض گلس تبلت سامسونگ
  •     انتخاب محیطی تمیز و بدون آلودگی و گرد و غبار
  •     روشن کردن دستگاه لمینیت و چرخاندن دکمه ی ایست اضطراری تا هنگامی که دکمه بالا برود.
  •     انتخاب استارت و قرار دادن دمای لیمینت بر 40 درجه به مدت 180 ثانیه.
  •     انتخاب دکمه ی تایید
  •     انتخاب گزینه ی بازگشت برای تعویض گلس تبلت سامسونگ
  •     در این مرحله باید لیمینت بر 35 صدم مگاپاسکال قرار داده شود.
  •     ال سی دی در دستگاه، در جایگاه مناسب خود قرار گیرد و در دستگاه بسته شود .
  •     انتخاب گزینه ی استارت برای شروع فرایند مکش
  •     دستگاه پس از زمان تعیین شده سینی لیمینت را به پایین می فرستد.
  •     با باز شدن درب وکیوم پروسه ی تعویض گلس تبلت سامسونگ پایان می یابد.
  •     نکاتی در مورد فرایند تعویض گلس تبلت


منبع : نمایندگی مجاز Samsung