مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

نصب کولرگازی

نصب کولرگازی یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز سخت افزار ایران است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه و بر اساس استانداردهای جهانی این کار انجام می‌پذیرد. به طور کلی نصب کولرگازی اسپیلت در پنج مرحله انجام می پذیرد .
عبارتند از:  نصب یونیت داخلی کولر گازی، نصب یونیت بیرونی کولر گازی، نصب و محکم کردن قطعات برقی دستگاه، لوله کشی کولر گازی، وکیوم کردن کولر گازی (هواگیری کولر گازی). انجام هر یک از مراحل مذکور می‌بایست توسط کارشناسان نصب کولرگازی و با رعایت همه‌جانبه استانداردهای این کار انجام پذیرد.
متاسفانه گاه مشاهده شده که هموطنان گرامی با سلیقۀ شخصی و بی‌هیچ دانشی به صورت خودسرانه اقدام به انتخاب و نصب کولرگازی می‌نمایند که این امر به هیچ عنوان اصولی و پذیرفته شده نیست. حتی اگر در زمینه نصب کولر گازی اسپیلت تخصص دارید، کارشناسان امر توصیه می‌کنند از دانش متخصصان این حوزه جهت یک انتخاب درست بهره‌مند گردید.

انتخاب کولر گازی
انتخاب کولر گازی مقوله بسیار مهمی است که باید با دقت انجام شود. شما باید با توجه به فاکتورهایی همچون ابعاد و مساحت محیط، یک مدل مناسب انتخاب کنید. مثلا اگر کولر خیلی کوچک باشد محیط را به خوبی خنک نکرده و تنها مصرف برق را افزایش می دهد. از طرفی اگر کولر شما بیش از حد بزرگ باشد، محل را بیش از حد سرد خواهد کرد. از طرفی شما باید بدانید که هر یک از مدل های کولر گازی (ایستاده، پرتابل، اسپلیت، اینوتر و … ) برای چه محیطی مناسب است.
مثلا برای محیط های کوچکی مثل مغازه یا کیوسک بهتر است از مدل های پرتابل استفاده کنید. موارد دیگری هم وجود دارند که در انتخاب کولر گاری تاثیرگذارند. اگر این موارد را بدانید و رعایت کنید، انتخاب بهتری داشته و بهره بیشتری از دستگاه خواهید برد. همکاران ما در نمایندگی کولر گازی مرکز سخت افزار ایران در کنار شما هستند تا با ارائه اطلاعات کاربردی، تجربه یک انتخاب درست و مناسب را برای شما عزیزان رقم بزنند.

نصب کولر گازی ال جی
در مورد نصب کولر گازی اطلاعاتی دارید؟ باید بدانید که کیفیت انجام این فرایند بسیار مهم تر از چیزی است که تصور می کنید. در واقع اگر هریک از مراحل نصب و راه اندازی کولرگازی ال جی به اشتباه انجام شود و یا کیفیت لازم را نداشته باشد، باید منتظر بروز مشکل در یکی از بخش های آن باشید. برای این محصول باید از ابزار و تجهیزات خاصی استفاده شود. از طرفی این فرایند ریزه کاری هایی دارد که کاربران عادی قادر به رعایت کردن آنها نیستند.
بنابراین ضروری است که برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل یا خطای احتمالی، نصب کولر گازی lg خود را به کارشناسان مجرب این حوزه واگذار کنید. پیش از نصب، حتما از امینت و استحکام محل قرارگیری پنل داخلی و جریان داشتن هوا در پنل خارجی اطمینان حاصل کنید. همچنین فرایند شارژ کولر گازی را انجام داده و پس از پایان نصب، حتما دستگاه را تست کنید. به این ترتیب می توانید از کارکرد درست و بی نقص کولر خود در آینده اطمینان کامل داشته باشید.

نمایندگی کانن

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی صورت می‌پذیرد. مدت زمان گارانتی خدمات در این مرکز بسته به تشخیص تعمیرکار و کارشناس فروش است و غالباً پس از اتمام سرویس، به دارنده دستگاه اعلام می گردد.
گارانتی تعمیر محصولات کانن، بدان منظور صورت گرفته که دارنده دستگاه دغدغه‌ای در باب هزینه و تعمیرات دستگاه خویش نداشته باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت صرف هزینه، دستگاه معیوب وی، تعمیر شده و کیفیت نخستین خود را بازخواهد یافت. بنابراین در صورتی که دستگاه شما، توسط کارشناسان نمایندگی کانن تعمیر شود و پس از تعمیر، مجدداً دچار اشکال شود، می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما در نمایندگی کانن، درخواست خود مبنی بر نیاز مجدد به سرویس دستگاه خود را ثبت نمایید.

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی در نمایندگی کانن
برای تعمیر دستگاه کپی در نمایندگی کانن، همکاران ما اول آن را عیب یابی می کنند. این کار باعث می شود که تمامی مشکلات و ایرادهای دستگاه و منشأ بروز آنها به شکل صحیح شناسایی شوند. همچنین پس از طی فرایند عیب یابی، تعمیرکار به خوبی می داند که برای ترمیم دستگاه باید از روش هایی استفاده کرده و چه اقداماتی انجام دهد.
پس از طی این مرحله دستگاه باز شده و بخش های آسیب دیده آن بر حسب نیاز تعمیر یا تعویض می شوند. چنانچه هر یک از مراحل این عملیات به اشتباه و یا به صورت ناقص انجام شوند، این احتمال وجود دارد که سایر بخش های دستگاه نیز آسیب ببینند. تیم تعمیرات کانن در مرکز سخت افزار ایران دوره های تخصصی را در زمینه تعمیرات فتوکپی گذرانده اند. به همین دلیل تعمیر و تعویض قطعاتی همچون فیوزینگ، درام، اپتیک، سنسورها، مین برد، برد فرمتر، برد پاور، تاچ پنل، پاور، کاغذکش، داکتربلید و … در این نمایندگی به بهترین شکل انجام خواهد شد

تعمیرات فکس کانن
دستگاه های فکس معمولا به دلیل قطعی اینترنت یا خط تلفن و یا بر اثر از کار افتادن قطعات داخلی شان آسیب می بینند. ورود چند برگه با هم به داخل دستگاه، وارد نشدن کاغذ، وجود خطوط اضافه روی برگه، عدم ارسال یا دریافت فکس، روشن نشدن، خاموش شدن ناگهانی، سر و صدای غیر عادی، شنیده نشدن بوق آزاد از دستگاه فکس، عدم دریافت خودکار فکس، افت کیفیت فکس های دریافتی و مواردی از این دست مشکلاتی هستند که کاربران دستگاه فکس معمولا با آنها مواجه می شوند.
برای تعمیرات فکس کانن خود در صورت بروز هریک از این مشکلات، می توانید روی مهارت، تخصص و تجربه تیم تعمیرات نمایندگی کانن حساب کنید. همکاران ما با استفاده از ابزار و دستگاه های مورد نیاز شرایطی را فراهم می کنند که تمامی مشکلات دستگاه فکس شما برطرف شده و بتوانید بدون هیچ ایرادی با آن کار کنید.

تعمیر انواع پروژکتور canon
تعمیر پروژکتور canon نیز اقدامی چند وجهی است که با هدف رفع مشکلات عملکردی این محصول در نمایندگی مجاز کانن انجام می شود. پس از بررسی و تعمیر دستگاه توسط تیم تعمیرات این مجموعه، مشکلاتی مثل خرابی ریموت کنترل، روشن نشدن، عدم ارائه تصویر، وجود پرش های مکرر و مداوم در تصویر، تیره یا کدر شدن تصویر و … برطرف شده و دیگر شاهد بروز آنها نخواهید بود.
قطعه ای مثل لامپ در صورت خرابی قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. با توجه به حساسیت های این قطعه و آسیب ها و خطرات ناشی از شکستن آن، کارشناسان تعمیرات پروژکتور در نمایندگی کانن مراحل تعویض آن را انجام می دهند. گفتنی است برای این که کیفیت عملکردی این دستگاه، لامپ جدید حتما اورجینال بوده و مطابق با مشخصات فنی دستگاه انتخاب خواهد شد.

شارژ کارتریج کانن
شارژ کارتریج کانن در دو فاز انجام می شود؛ شارژ کارتریج پرینتر کانن و شارژ کارتریج دستگاه کپی کانن. مراحل کلی کار در این دستگاه ها یکسان است و این عملیات تنها از نظر مواد مصرفی دستگاه و برخی ریزه کاری ها با هم تفاوت دارند. مراحل شارژ کارتریج در نمایندگی کانن بدین ترتیب است که اول دستگاه از برق کشیده می شود. سپس درپوش پرینتر یا فتوکپی برداشته شده و کارتریج از دستگاه خارج می شود.
این مرحله باید با احتیاط انجام شود تا کارتریج و قطعات جانبی آن آسیب نبینند. پس از بیرون آوردن کارتریج، با استفاده از آب و یک پارچه نرم، هد کارتریج تمیز خواهد شد. سپس جوهر یا تونر سازگار با دستگاه به داخل کارتریج تزریق می گردددر نهایت عملیات هواگیری انجام شده و کارتریج با دقت در جای قبلی نصب خواهد شد. تیم تعمیرات ماشین های اداری در نمایندگی کانن مرکز سخت افزار ایران به شما این اطمینان را می دهند که تمامی مواد تزریق شده به کارتریج دستگاه شما در بالاترین سطح کیفیتی قرار دارند.

تعمیر چاپگر های canon
منظور از چاپگر، انواع پرینتر، دستگاه کپی و اسکنر است که در کمپانی کانن طراحی و تولید و عرضه می شود. هر یک از این محصولات در نمایندگی کانن در تعمیرگاهی مجزا و مستقل مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری چاپگر های کانن توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب و ماهر ریشه یابی و ریشه کن می شود.
ارائه جنرال سرویس ها دوره ای و تهیه بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی برای انواع چاپگر ها و تدارک سرویس تعمیر در محل چاپگر تنها چند نمونه کوچک از انبوه خدماتی است که در بخش تعمیر چاپگر کانن فراهم است.


تعمیر دوربین های کانن

دوربین چه از نوع فیلمبرداری و چه از نوع عکاسی در حوزه تخصص کمپانی کانن است. طبیعی است که با استفاده های مکرر نیاز مند دریافت خدمات تعمیراتی باشد؛ چه در حوزه نرم افزار و چه در حوزه سخت افزار.
در واحد تخصصی تعمیر دوربین های canon در نمایندگی کانن خدماتی نظیر تعمیر فلش دوربین کانن، تعمیر آب خوردگی دوربین و خرابی مدار دوربین کانن، عرضه لوازم جانبی دوربین های کانن، تعمیر برد سوخته دوربین، رفع هنگ دوربین، برطرف سازی مشکلات نرم افزاری، برطرف سازی مشکلات مربوط به هد دوربین canon و … ارائه می شود.