مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

نمایندگی تعمیر آیفون اپل

در نمایندگی تعمیر آیفون اپل خدمات تعمیراتی این دستگاه به طور کامل و با برترین کیفیت پوشش داده می شود. در دنیای تکنولوژی امروز، تعمیرات تخصصی محصولات اپل، از جمله آیفون، یکی از دغدغه های بزرگ کاربران این گوشی هاست. تعمیرات آیفون کار پیچیده ای است، اما غیر ممکن نیست.
در مرکز نمایندگی تعمیر آیفون اپل این امکان وجود دارد که با صرف هزینه منطقی و استاندارد، دستگاه آیفون خود را از هرگونه اختلال و بیماری نجات دهید. آیفون شما ممکن است به دلیل ضربه خوردن، آب خوردگی، اتصال به پاوربانک یا شارژر غیر اورجینال دچار مشکلات سخت افزار شود. در این صورت، بهترین گزینه برای تعمیرات محصولات آیفون، مراجعه به مرکز تخصصی نمایندگی تعمیر آیفون اپل است.
 با توجه به توانایی های کادر مجرب نمایندگی تعمیر آیفون اپل این تضمین را به شما می دهیم که همه ایراد های آیفون شما در کمترین زمان در این مرکز قابل تعمیر باشد. تمامی قطعات اورجینال آیفون در نمایندگی تعمیر آیفون اپل موجود است. همه ارور های سخت افزاری و نرم افزاری  انواع مدل های آیفون در نمایندگی تعمیر گوشی آیفون با هزینه ای مناسب بر طرف خواهد شد.

خدمات نرم افزاری نمایندگی تعمیر آیفون اپل
همه خدمات نرم افزاری آیفون اعم از آپدیت، دانگرید، ریستور، رفع ارورها، نصب نرم افزار، ساخت اپل آیدی، آنلاک، آیکلود و … در مرکز نمایندگی تعمیر آیفون اپل در کمترین زمان انجام می شود. گاه یک مشکل ساده نرم افزاری می تواند آیفون شما را به دردسر بیندازید و حتی تا مرز بریک شدن پیش ببرد. بخش نرم افزار نمایندگی تعمیر آیفون اپل همه خدمات نرم افزاری آیفون را با گارانتی ارائه می دهد.

مراحل اجرای تعمیرات آیفون

 دریافت گوشی و ارائه رسید :

شما می توانید آیفون خود را به صورت حضوری یا از با استفاده از سرویس تحویل در محل و یا به طور کلی تر با استفاده از خدمات تعمیر در محل آیفون، در اختیار مرکز نمایندگی تعمیر آیفون اپل قرار دهید. با تحویل دستگاه، رسید دریافت خواهید کرد و از طریق رسید می توانید پیگیر دستگاه خود باشید.


بررسی و اعلام هزینه :


پس از دریافت دستگاه بررسی اولیه انجام و به مشتری اعلام هزینه می شود. در اکثر موارد ایراد دستگاه در زمان حضور مشتری به او اعلام می گردد. گاهی ایراد مشخص نیست و نیاز به بررسی بیشتر و زمان بیشتری است که در این گونه موارد با بررسی های دقیق تر و استفاده از دستگاه های عیب یابی پیشرفته تر، ایراد مشخص و پروسه تعمیر آغاز می شود.
پیشنهاد ما این است که برای بررسی اصولی تر و دقیق تر و اجرای بهتر پروسه تعمیر و سرویس کامل آیفون لازم است که کمی صبور باشید و به مرکز نمایندگی تعمیر آیفون اپل اعتماد کنید؛ هرچند ما در مرکز نمایندگی تعمیر آیفون اپل برای آن دسته از مشتریانی که درخواست تعمیر فوری دستگاه را دارند، تدابیر ویژه ای اندیشیده ایم و به صورت فورس این گونه دستگاه ها را در کمترین زمان ممکن تعمیر می کنیم.

اجرا و آغاز پروسه تعمیر

پس از اعلام هزینه توسط نمایندگی تعمیر آیفون اپل و توافق مشتری، دستگاه توسط تعمیرکار حرفه ای تعمیر می شود. نمایندگی تعمیر آیفون اپل برای هرگونه فعالیت تعمیری مهلت تست و گارانتی مشخصی در نظر گرفته است که در زمان تحویل دستگاه به مشتری اعلام می شود.

مرکز تعمیرات آیفون اپل

اگر شما صاحب یک گوشی دوست داشتنی آیفون هستید و با مشکلی در دستگاه خود مواجه شده اید، بهتر است بداندی که بر خلاف تصور بسیاری از افراد تعمیرات آیفون با هزینه های سرسام آور همراه نیست بلکه با مراجعه به مرکز تعمیرات آیفون اپل هزینه مقرون به صرفه ای برای تان خواهد داشت. پس بهتر است بی گدار به آب نزنید و خودتان دست به کار تعمیر نشوید یا حتی به مراکز غیر مجاز هم مراجعه نکنید، زیرا در غیر این صورت صدمات جبران ناپذیری به دستگاه وارد خواهید آورد که ممکن است بهترین تعمیرکاران هم قادر به جبران آن صدمات نباشند.

تعمیر تخصصی آیفون 5

تخصصی‌ترین تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری آیفون 5 با حضور در نمایندگی تعمیرات آیفون قابل دریافت است. کاربران کلیه آیفون های 5 اپل می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و یا نرم افزاری در گوشی خویش به نمایندگی تعمیر اپل مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در بخش زیر برخی از تعمیرات مرتبط با این دستگاه معرفی و شرح داده خواهد شد.

تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون 5:

شکستگی ال سی دی و تاچ آیفون 5 عموماً به دلیل وارد شدن ضربه به این دستگاه –به دلیل افتادن گوشی از دست کاربر و … – اتفاق می‌افتد. در این شرایط نیاز است تا صفحه نمایش دستگاه بررسی شده و جهت تعمیر تاچ و ال سی دی دستگاه اقدام شود. بد نیست بدانید که صفحه نمایش گوشی‌ها به طور کلی متشکل از شیشه یا گلس جلویی، تاچ اسکرین گوشی، ال سی دی، صفحه نور پس زمینه و قاب تاچ اسکرین هستند ال سی دی (مخفف عبارت Liquid Crystal Display به معنای صفحه نمایش کریستال مایع) است.

ال سی دی صفحه‌ای ساخته شده از کریستال مایع است. در طرف دیگر صفحه تاچ یا لمسی است که سیگنال لمس دستان کاربر را خوانده و آن ها رو به واحد پردازشگر انتقال می‌دهد. به عبارتی دیگر تاچ اسکرین، لایه شفاف و بسیار نازک موجود میان ال سی دی و شیشه یا گلس جلوی گوشی است که به عملیات کلیک کردن، زوم کردن و انتخاب کردن روی گوشی پاسخ می‌دهد. در صورت کار نکردن صفحه نمایش آیفون 5، نیاز است تا میزان خرابی پیش آمده در این بخش از دستگاه بررسی و در ادامه جهت تعمیر آیفون 5 اقدام شود.

تعمیر دکمه هوم آیفون 5:

خرابی دکمه آیفون 5 ممکن است به دلیل نفوذ مایعات به درون این بخش از دستگاه، وارد شدن فشار بیش از اندازه، استهلاک و فرسودگی این قطعه، ضربه خوردن گوشی و مواردی از این دست اتفاق بیفتد. دکمه خانه آیفون، به طور فیزیکی به صفحه نمایش آیفون متصل است و دو کابل سیگنال دکمه هوم را به برد منطقی انتقال می‌دهند.
یکی از این کابل‌ها به بالای صفحه نمایش می‌رود و به بالای برد منطقی وصل می شود و دیگری به برد منطقی از زیر دکمه خانه و سمت چپ متصل می‌شود. در صورتی که صفحه نمایش آیفون ضربه ببیند و یا گوشی دچار مشکل آبخوردگی گردد، یکی از کابل های دکمه خانه یا کانکتورها نیز ممکن است صدمه ببینند که این مسئله منجر به خرابی دکمه هوم آیفون می‌گردد. در صورت خرابی دکمه هوم، می‌بایست عیب‌یابی لازم انجام شده و پس از تشخیص سخت افزاری بودن یا نرم افزاری بودن اشکال پیش آمده، جهت تعمیر آیفون 5 اقدام شود.

تعمیر فلت آیفون 5:

خرابی فلت مورد دیگری است که ممکن است کاربران را ناچار به تعمیر آیفون 5 سازد. محل قرارگیری فلت پاور، همچون قطعات ولوم iPhone 5s، کانکتور سوییچ رینگ/ خاموش، ولوم و نیز خاموش و روشن کردن(پاور) گوشی بر روی لاجیک برد است.در صورت خرابی فلت پاور و ولوم iPhone 5s، دکمه کم و زیاد کردن ولوم (صدای) گوشی کار نخواهد کرد.

این موضوع سبب می‌گردد تا امکان خاموش و روشن کردن گوشی با استفاده از دکمه پاور دیگر امکان نداشته باشد. خرابی‌های پیش آمده در فلت عموماً با تعویض این قطعه برطرف می‌گردند. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می‌توانید به مرکز تعمیر آیفون اپل مراجعه نمایید. در نمایندگی تعمیرات اپل، خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه و سایر قطعات آیفون 5، همراه با گارانتی و ضمانت ارائه می‌گردد.

تعویض باتری آیفون 5:

یکی دیگر از اشکالاتی که ممکن است کاربران را ناچار به تعمیر آیفون 5 سازد، خرابی باتری این دستگاه است. زود تمام شدن شارژ باتری آیفون 5، شارژ نشدن باتری، درست نشان ندادن میزان شارژ گوشی و مواردی از این دست برخی از اشکالاتی است که ممکن است کاربران را ناچار به تعویض باتری آیفون 5 سازد. خوشبختانه غالب اشکالات مرتبط با باتری آیفون 5 در صورت تعویض باتری مرتفع می‌گردند؛ – به ویژه اگر باتری جایگزین شده از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشد.
در صورت نیاز به این سرویس، توصیه می‌شود صرفاً به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات موبایل مراجعه نمایید و از حضور در مراکز غیرمجاز فعال در سطح شهر خودداری نمایید. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه نیز با حضور در مرکز تعمیرات اپل قابل دریافت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد