مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

نصب کولرگازی

نصب کولرگازی یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز سخت افزار ایران است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه و بر اساس استانداردهای جهانی این کار انجام می‌پذیرد. به طور کلی نصب کولرگازی اسپیلت در پنج مرحله انجام می پذیرد .
عبارتند از:  نصب یونیت داخلی کولر گازی، نصب یونیت بیرونی کولر گازی، نصب و محکم کردن قطعات برقی دستگاه، لوله کشی کولر گازی، وکیوم کردن کولر گازی (هواگیری کولر گازی). انجام هر یک از مراحل مذکور می‌بایست توسط کارشناسان نصب کولرگازی و با رعایت همه‌جانبه استانداردهای این کار انجام پذیرد.
متاسفانه گاه مشاهده شده که هموطنان گرامی با سلیقۀ شخصی و بی‌هیچ دانشی به صورت خودسرانه اقدام به انتخاب و نصب کولرگازی می‌نمایند که این امر به هیچ عنوان اصولی و پذیرفته شده نیست. حتی اگر در زمینه نصب کولر گازی اسپیلت تخصص دارید، کارشناسان امر توصیه می‌کنند از دانش متخصصان این حوزه جهت یک انتخاب درست بهره‌مند گردید.

انتخاب کولر گازی
انتخاب کولر گازی مقوله بسیار مهمی است که باید با دقت انجام شود. شما باید با توجه به فاکتورهایی همچون ابعاد و مساحت محیط، یک مدل مناسب انتخاب کنید. مثلا اگر کولر خیلی کوچک باشد محیط را به خوبی خنک نکرده و تنها مصرف برق را افزایش می دهد. از طرفی اگر کولر شما بیش از حد بزرگ باشد، محل را بیش از حد سرد خواهد کرد. از طرفی شما باید بدانید که هر یک از مدل های کولر گازی (ایستاده، پرتابل، اسپلیت، اینوتر و … ) برای چه محیطی مناسب است.
مثلا برای محیط های کوچکی مثل مغازه یا کیوسک بهتر است از مدل های پرتابل استفاده کنید. موارد دیگری هم وجود دارند که در انتخاب کولر گاری تاثیرگذارند. اگر این موارد را بدانید و رعایت کنید، انتخاب بهتری داشته و بهره بیشتری از دستگاه خواهید برد. همکاران ما در نمایندگی کولر گازی مرکز سخت افزار ایران در کنار شما هستند تا با ارائه اطلاعات کاربردی، تجربه یک انتخاب درست و مناسب را برای شما عزیزان رقم بزنند.

نصب کولر گازی ال جی
در مورد نصب کولر گازی اطلاعاتی دارید؟ باید بدانید که کیفیت انجام این فرایند بسیار مهم تر از چیزی است که تصور می کنید. در واقع اگر هریک از مراحل نصب و راه اندازی کولرگازی ال جی به اشتباه انجام شود و یا کیفیت لازم را نداشته باشد، باید منتظر بروز مشکل در یکی از بخش های آن باشید. برای این محصول باید از ابزار و تجهیزات خاصی استفاده شود. از طرفی این فرایند ریزه کاری هایی دارد که کاربران عادی قادر به رعایت کردن آنها نیستند.
بنابراین ضروری است که برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل یا خطای احتمالی، نصب کولر گازی lg خود را به کارشناسان مجرب این حوزه واگذار کنید. پیش از نصب، حتما از امینت و استحکام محل قرارگیری پنل داخلی و جریان داشتن هوا در پنل خارجی اطمینان حاصل کنید. همچنین فرایند شارژ کولر گازی را انجام داده و پس از پایان نصب، حتما دستگاه را تست کنید. به این ترتیب می توانید از کارکرد درست و بی نقص کولر خود در آینده اطمینان کامل داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد