مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

مرکز تعمیرات سخت افزار | تعمیرات انواع تلویزیون و لپ تاپ ، موبایل

مرکز تعمیرات سخت افزار آماده ارائه خدمات : تعمیرات انواع تلویزیون ، موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، راه اندازی شبکه و ...

تعمیر موبایل شیائومی

تعمیر موبایل شیائومی یکی دیگر از خدمات ویژه مرکز سخت افزار ایران است. خدمات تعمیرات گوشی شیائومی در این مرکز با بهترین کیفیت انجام می شود. متخصصان بسیار مجرب در واحد تعمیرات گوشی شیائومی با بهره مندی از مهارت ها و به روز ترین ترفند های تعمیراتی تمام هم و غم خود را در جهت ارائه خدمات فوق العاده حرفه ای به کار می گیرند. استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته در این واحد سبب شده تا فرآیند تعمیرات انواع گوشی های شیائومی در این مجموعه امکان پذیر شود.
با توجه به توانایی های کادر مجرب واحد تعمیر تخصصی موبایل در مرکز سخت افزار ایران این تضمین را به شما می دهیم که همه ایراد های گوشی های شیائومی در کمترین زمان در این مرکز برطرف شود. تمام قطعات اورجینال گوشی های شیائومی در این مرکز موجود است. تعمیر گوشی های شیائومی با توجه به تنوع مدل و همچنین تنوع ساخت آن به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد.
تعمیر موبایل شیائومی در این مرکز بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی شیائومی انجام می شود. کارشناسان مرکز تعمیرات گوشی شیائومی با دسترسی به برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال شیائومی و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از گوشی های شیائومی، توانایی آن را دارند تا هریک از موبایل‌های معیوب را با بهترین کیفیت تعمیر کنند.

تعمیرات موبایل شیائومی در کدام موارد ضروری است؟
همانطور که می دانید شیائومی یکی از برندهای نو ظهور در بازار گوشی های هوشمند است که با تولید و عرضه گوشی های با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت، به محبوبیت قابل توجهی در چند سال گذشته دست پیدا کرده است. تعمیر موبایل شیائومی تفاوتی با تعمیرات موبایل در سایر برندها ندارد. در شرایطی که شما نمی دانید منشأ مشکل گوشی تان چیست و توانایی برطرف کردن آن را نیز ندارید، باید از یک تعمیرکار حرفه ای برای ترمیم تخصصی این دستگاه کمک بگیرید.
اگر گوشی شیائومی شما دچار هرگونه ایرادی از قبیل: کرش کردن، باز نشدن برنامه ها، هنگ کردن، از کار افتادن تاچ، کار نکردن دوربین، شارژ نشدن، کاهش سرعت اجرای برنامه ها، دیر شارژ شدن، خالی شدن باتری، عدم نمایش تصویر، شکستن قاب، دانلود نکردن، عدم آنتن دهی و … شد، در اسرع وقت به نمایندگی تعمیرات موبایل در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنید. تیم تعمیر موبایل شیائومی در این مرکز ضمن بررسی دستگاه، بخش های آسیب دیده آن را ترمیم یا تعویض کرده و به این ترتیب مشکلات آن را برطرف می کنند.


تعمیر سوکت شارژ موبایل شیائومی
اگر گوشی شما شارژ نشده یا اینکه گوشی به کامپیوتر متصل نمی شود باید دید سوکت شارژ گوشی سالم است یا نه. سوکت شارژ در اثر استفاده نامناسب، ضربه خوردن، آب خوردگی و انباشته شدن گرد و غبار ممکن است دچار مشکل شده و به درستی کار نکند. اگرچه جا زدن و جدا کردن نامناسب سوکت شارژر در این میان نقش بیشتری ایفا می کند. به هر حال با خراب شدن سوکت شارژ نه امکان شارژ گوشی وجود دارد و نه می توان آن را به وسایل جانبی دیگر متصل کرد.
برای رفع این مشکلات باید نسبت به تعمیر موبایل شیائومی اقدام کرد. سوکت شارژ با توجه به نوع خرابی پیش آمده در آن ممکن است مورد تعمیر قرار گرفته و یا تعویض شود. برای مثال چنانچه مشکل سوکت از شل شدن و کنده شدن پایه های متصل شده آن به برد باشد در این صورت با تعمیر آن، ایراد سوکت برطرف می گردد.

تعمیر ویبره موبایل شیائومی
یکی از قطعات کاربردی موبایل، ویبره آن است. ویبره یک قطعه کوچک با یک موتور چرخشی الکتریکی است. این موتور هنگامی که گوشی زنگ می خورد باعث به لرزش درآمدن گوشی می شود. ویبره گوشی در محیط های شلوغ کمک می کند کاربران از زنگ خوردن گوشی مطلع شوند. گاهی ممکن است با وجود فعال کردن ویبره در تنظیمات گوشی، این قسمت از دستگاه کار نکند.
این مشکل می تواند دلایل نرم افزاری و یا سخت افزاری داشته باشد. در بخش نرم افزاری ممکن است با بروز رسانی سیستم مشکل ویبره برطرف شود. اما در صورتی که با این کار مشکل کار نکردن ویبره همچنان وجود داشته باشد باید بخش سخت افزاری مورد بررسی قرار گیرد. این موضوع توسط تکنسین های فنی انجام می شود و ممکن است طی آن ویبره تعویض یا تعمیر شود.

تعمیر میکروفون موبایل شیائومی
با استفاده از میکروفون تمامی اصوات به الکتریسیته تبدیل شده و از طریق امواج به گوشی گیرنده منتقل می شود. همچنین زمانی که شما اقدام به ضبط کردن صدا در گوشی می کنید ابتدا این صدا به الکتریسیته تبدیل شده سپس با پلی کردن آن مجددا به انرژی صوتی تبدیل شده و از طریق اسپیکر پخش می شود. میکروفون از قطعاتی است که احتمال آسیب دیدن آن وجود دارد.
در صورت مشکل در میکروفون، مخاطب صدای شما را نمی شنود و یا اینکه صدای بسیار بی کیفیتی را دریافت خواهد کرد. در این شرایط لازم است برای رفع مشکل با مراجعه به مرکز سخت افزار ایران نسبت به تعمیر موبایل شیائومی خود اقدام کنید. تکنسین های این مرکز با بررسی میکروفون، یکی از راه های تعمیر یا تعویض میکروفون را به شما پیشنهاد می کنند.